söndag 11 april 2010

In The Court of The Crimson King

Photobucket

Ja, då var ännu en helg slut, och man kan väl säga att denna helgen blev bortkastad på skolan. I fem-sex timmar igår satt jag och skrev på min projektrapport och idag har jag skrivit ungefär lika länge, men nu är jag äntligen klar, men slutar det för det? Nope. Imorgon ska där lämnas in engelskuppgifter, så jag hoppas att man kan maila dom, och på fredag är det prov i religionskunskap. Judendom och Kristendom. Sånt kul att läsa om. Ain't life grand?

Sen har jag även sett Children of Men idag i HD, och alltså... Fy fan vad jag älskar den filmen. Jag är för mentalt våldtagen för att gå speciellt djupt in på den, men ni får helt enkelt klara er med detta; se filmen. Bara gör det. Nu. Seriöst. Sitt inte och läs detta. Se den NU!

Inga kommentarer: