måndag 29 mars 2010

I can't believe it worked!

Image and video hosting by TinyPic

Ja, jag har ju varit rätt dålig på att uppdatera min blogg på sistonde, men det är väl rätt oviktigt ändåså. Nu är det åtminstonde lov, och jag ska försöka göra klart mitt projektarbete nu, och börja på min projektarbetsrapport. Inte speciellt kul. Speciellt inte när Johan har införskaffat sig av spelet Just Cause 2 (se bilden ovan, och man kan göra precis det som syns på bilden...) Så det mesta av min fritid går till att hoppa ut från flygplan från flera tusen meter upp i luften och bara glida ner för att sedan fälla ut fallskärmen och glida mot en bil och landa på taket för att till slut kasta mig genom vindrutan och sätta mig bakom ratten och köra vidare.... Ja.

Nu ska jag nog snart se Brazil, så peace.

Inga kommentarer: